پایتون: برنامه نویسی پایتون با پروژه پایتون و 100 آزمون

به دوره آموزشی من "Python: Python Programming with Python & 100 Quizs" خوش آمدید.

پایتون | زبان برنامه نویسی پایتون برای علم داده، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق از A-Z با پروژه های پایتون


پایتون یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری است که اغلب برای ساخت وب سایت ها و نرم افزارها، خودکارسازی وظایف و انجام تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود. پایتون یک زبان همه منظوره است، به این معنی که می توان از آن برای ایجاد انواع برنامه های مختلف استفاده کرد و برای هیچ مشکل خاصی تخصصی نیست.


مربیان پایتون در آکادمی OAK در همه چیز از توسعه نرم افزار گرفته تا تجزیه و تحلیل داده ها تخصص دارند و به دلیل آموزش موثر و دوستانه خود برای دانش آموزان در تمام سطوح شناخته شده هستند.
چه در زمینه یادگیری ماشینی یا مالی کار می کنید و یا در حال دنبال کردن حرفه ای در توسعه وب یا علم داده هستید، پایتون یکی از مهم ترین مهارت هایی است که می توانید یاد بگیرید.

سینتکس ساده پایتون به ویژه برای برنامه های دسکتاپ، وب و کسب و کار مناسب است. فلسفه طراحی پایتون بر خوانایی و قابلیت استفاده تاکید دارد. پایتون با این فرض توسعه داده شد که باید تنها یک راه (و ترجیحاً یک راه واضح) برای انجام کارها وجود داشته باشد، فلسفه ای که منجر به سطح سختی از استانداردسازی کد شده است. زبان برنامه نویسی اصلی بسیار کوچک است و کتابخانه استاندارد نیز بزرگ است. در واقع، کتابخانه بزرگ پایتون یکی از بزرگ‌ترین مزایای آن است که ابزارهای مختلفی را برای برنامه‌نویسان فراهم می‌کند که برای کارهای مختلف مناسب هستند.

آیا می خواهید یکی از مهارت های مورد نیاز کارفرما را بیاموزید؟ اگر اینطور فکر می کنید، در جای درستی هستید. پایتون، یادگیری ماشین، جنگو، برنامه نویسی پایتون، پایتون یادگیری ماشینی، بوت کمپ پایتون، کدنویسی، علم داده، تجزیه و تحلیل داده، زبان های برنامه نویسی.

ما برای شما "Python: Python Programming with Python project & 100 quiz" یک دوره ساده برای زبان برنامه نویسی Python طراحی کرده ایم.

در این دوره، توضیحات کاملی در مورد پروژه های عملی خواهید داشت. با دوره من، برنامه نویسی پایتون را گام به گام یاد خواهید گرفت. من برنامه‌نویسی پایتون 3 را با تمرین‌ها، چالش‌ها و بسیاری از مثال‌های واقعی ساده و آسان کردم.

این دوره پایتون برای همه است!

"Python: Python Learn Python with Real Python Hands-On Examps" من برای همه است! اگر تجربه قبلی ندارید، مشکلی نیست! این دوره به طور ماهرانه ای طراحی شده است تا به همه از مبتدیان کامل تا حرفه ای ها (به عنوان یک تجدید کننده) آموزش دهد.

چرا پایتون؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، سطح بالا و چند منظوره است. بهترین چیز در مورد پایتون این است که از بسیاری از فناوری‌های امروزی از جمله کتابخانه‌های وسیع برای توییتر، داده کاوی، محاسبات علمی، طراحی، سرور بک‌اند برای وب‌سایت‌ها، شبیه‌سازی‌های مهندسی، یادگیری مصنوعی، واقعیت افزوده و غیره پشتیبانی می‌کند! همچنین، از همه نوع توسعه برنامه پشتیبانی می کند.

هیچ دانش قبلی لازم نیست!

پایتون برای یادگیری آن نیازی به دانش قبلی ندارد و درک کد Ptyhon برای مبتدیان آسان است.

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

در این دوره از همان ابتدا شروع می کنیم و با مثال های عملی به سمت برنامه نویسی می رویم. ابتدا یاد می گیریم که چگونه یک آزمایشگاه راه اندازی کرده و نرم افزار مورد نیاز را بر روی دستگاه خود نصب کنید. سپس در طول دوره، اصول توسعه پایتون را یاد خواهید گرفت

نصب Anaconda Distribution برای ویندوز
نصب Anaconda Distribution برای MacOs
نصب Anaconda Distribution برای لینوکس
بررسی دفترچه یادداشت Jupyter
بررسی آزمایشگاه ژوپیتر
مقدمه پایتون
گام اول برای کدنویسی
استفاده از علامت نقل قول در کدنویسی پایتون
فرم و سبک کدنویسی چگونه باید باشد (Pep8)
مقدمه ای بر ساختارهای داده پایه در پایتون
انجام انتساب به متغیرها
انجام انتساب پیچیده به متغیرها
تبدیل نوع
عملیات حسابی در پایتون
بررسی عملکرد چاپ در عمق
عملیات توالی فرار
عبارات منطقی بولی
ترتیب عملیات در اپراتورهای بولی
با پایتون تمرین کنید
بررسی رشته ها به طور خاص
دسترسی به اطلاعات طول (روش لنز)
روش جستجو در رشته های Startswith()، Endswith()
روش تغییر کاراکتر در رشته ها Replace()
روش های جایگزینی املا در رشته
روش های برش کاراکتر در رشته
فهرست بندی و برش رشته کاراکتر
عملیات نمایه سازی و برش پیچیده
قالب بندی رشته با عملیات حسابی
قالب بندی رشته با عملگر %
قالب بندی رشته با روش String.Format
قالب بندی رشته با روش f-string
ایجاد لیست
رسیدن به عناصر فهرست - نمایه سازی و برش
افزودن و اصلاح و حذف عناصر لیست
افزودن و حذف با روش ها
افزودن و حذف بر اساس فهرست
سایر روش های فهرست
ایجاد تاپل
رسیدن به عناصر چندگانه نمایه سازی و برش
ایجاد فرهنگ لغت
رسیدن به عناصر دیکشنری
افزودن و تغییر و حذف عناصر در دیکشنری
روش های دیکشنری
ایجاد مجموعه
روش‌های افزودن و حذف عناصر در مجموعه‌ها
تفاوت روش های عملیات در مجموعه ها
روش های تقاطع و اتحاد در مجموعه ها
پرسیدن سوال برای مجموعه با روش
اپراتورهای مقایسه
ساختار عبارات "اگر".
ساختار بیانیه های "اگر-دیگر".
ساختار بیانیه های «اگر-الف-الز».
ساختار عبارات "if-elif-else" تودرتو
برنامه نویسی هماهنگ با "IF" و "INPUT"
وضعیت سه تایی
برای حلقه در پایتون
برای حلقه در پایتون (تقویت موضوع)
استفاده از عبارات شرطی و For Loop Together
Continue Command
شکستن فرمان
درک لیست
در حالی که در پایتون حلقه بزنید
در حالی که در پایتون حلقه ها را تقویت می کند
آشنایی با توابع
نحوه نوشتن تابع
عبارت بازگشتی در توابع
توابع نوشتن با آرگومان چندگانه
نوشتن Docstring در توابع
استفاده از توابع و عبارات شرطی با هم
آرگومان ها و پارامترها
عملیات سطح بالا با آرگومان ها
توابع all()، any().
تابع map().
تابع filter().
تابع zip().
تابع ()numerate
توابع max()، min().
تابع sum().
تابع round().
تابع لامبدا
متغیرهای محلی و جهانی
ویژگی های کلاس
نمونه سازی کلاس
صفت Instantiation
نوشتن تابع در کلاس
ساختار ارثی

با دوره به روز من، شما این شانس را خواهید داشت که خود را به روز نگه دارید و خود را با طیف وسیعی از مهارت های برنامه نویسی پایتون مجهز کنید. همچنین خوشحالم که به شما بگویم که برای حمایت از یادگیری شما و پاسخگویی به سوالات دائماً در دسترس خواهم بود.

فراموش نکن ! پایتون برای مبتدیان در مقایسه با سایر زبان‌ها، دومین تعداد آگهی‌های شغلی را دارد. بنابراین پول زیادی برای شما به ارمغان می آورد و تغییر بزرگی در رزومه شما ایجاد می کند.

پایتون چیست؟
پایتون یادگیری ماشینی یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، شی گرا و سطح بالا است. چه در زمینه هوش مصنوعی یا امور مالی کار می کنید یا در حال دنبال کردن حرفه ای در توسعه وب یا علم داده هستید، بوت کمپ پایتون یکی از مهم ترین مهارت هایی است که می توانید یاد بگیرید. سینتکس ساده پایتون به ویژه برای برنامه های دسکتاپ، وب و کسب و کار مناسب است. فلسفه طراحی پایتون بر خوانایی و قابلیت استفاده تاکید دارد. پایتون با این فرض توسعه داده شد که باید تنها یک راه (و ترجیحاً یک راه واضح) برای انجام کارها وجود داشته باشد، فلسفه ای که منجر به سطح سختی از استانداردسازی کد شد. زبان برنامه نویسی اصلی بسیار کوچک است و کتابخانه استاندارد نیز بزرگ است. در واقع، کتابخانه بزرگ پایتون یکی از بزرگترین مزایای آن است که ابزارهای مختلفی را برای برنامه نویسان مناسب برای کارهای مختلف فراهم می کند.

پایتون در مقابل R: تفاوت چیست؟
Python و R دو مورد از محبوب ترین ابزارهای برنامه نویسی امروزی هستند. هنگام تصمیم گیری بین پایتون و R در علم داده، باید به نیازهای خاص خود فکر کنید. از یک طرف، یادگیری پایتون برای مبتدیان نسبتاً آسان است، در بسیاری از رشته ها قابل استفاده است، دارای یک نحو دقیق است که به شما کمک می کند کدنویس بهتری شوید، و در پردازش مجموعه داده های بزرگ سریع است. از سوی دیگر، R بیش از 10000 بسته برای دستکاری داده ها دارد، می تواند به راحتی گرافیک های با کیفیت انتشار ایجاد کند، از قابلیت برتر برای مدل سازی آماری برخوردار است و به طور گسترده در دانشگاه، مراقبت های بهداشتی و مالی استفاده می شود.


شی گرا بودن پایتون به چه معناست؟

د؟
پایتون یک زبان چند پارادایم است، به این معنی که از بسیاری از رویکردهای برنامه نویسی تجزیه و تحلیل داده ها پشتیبانی می کند. پایتون در کنار سبک های برنامه نویسی رویه ای و تابعی، از سبک برنامه نویسی شی گرا نیز پشتیبانی می کند. در برنامه نویسی شی گرا، یک توسعه دهنده یک پروژه برنامه نویسی را با ایجاد اشیاء پایتون در کد که نشان دهنده اشیاء در دنیای واقعی است، تکمیل می کند. این اشیاء می توانند هم داده ها و هم عملکرد شی دنیای واقعی را داشته باشند. برای تولید یک شی در پایتون به یک کلاس نیاز دارید. شما می توانید یک کلاس را به عنوان یک الگو در نظر بگیرید. شما یک بار قالب را ایجاد می کنید و سپس از الگو برای ایجاد هر تعداد شی که نیاز دارید استفاده می کنید. کلاس‌های پایتون دارای ویژگی‌هایی برای نمایش داده‌ها و روش‌هایی هستند که عملکرد را اضافه می‌کنند. کلاسی که یک خودرو را نشان می دهد ممکن است ویژگی هایی مانند رنگ، سرعت و صندلی ها و روش هایی مانند رانندگی، فرمان و توقف داشته باشد.


محدودیت های پایتون چیست؟
پایتون یک زبان برنامه نویسی همه منظوره و پرکاربرد است، اما محدودیت هایی دارد. از آنجایی که پایتون در یادگیری ماشینی یک زبان تفسیر شده و پویا است، در مقایسه با یک زبان کامپایل شده و ایستا تایپ شده مانند C کند است. بنابراین، پایتون زمانی مفید است که سرعت آنچنان مهم نباشد. سیستم نوع پویا پایتون همچنین باعث می‌شود که از حافظه بیشتری نسبت به سایر زبان‌های برنامه‌نویسی استفاده کند، بنابراین برای برنامه‌های حافظه فشرده مناسب نیست. موتور مجازی پایتون که کد پایتون را اجرا می کند به صورت تک رشته ای اجرا می شود که همزمانی را یکی دیگر از محدودیت های زبان برنامه نویسی می کند. اگرچه پایتون برای برخی از انواع توسعه بازی محبوب است، اما استفاده از حافظه و پردازنده بالاتر آن استفاده از آن را برای توسعه بازی های سه بعدی با کیفیت بالا محدود می کند. همانطور که گفته شد، سخت افزار کامپیوتر بهتر و بهتر می شود و محدودیت های سرعت و حافظه پایتون کمتر و کمتر مرتبط می شود.

چگونه از پایتون استفاده می شود؟
پایتون یک زبان برنامه نویسی عمومی است که به طور گسترده در بسیاری از صنایع و پلتفرم ها استفاده می شود. یکی از کاربردهای رایج پایتون اسکریپت نویسی است که به معنای خودکار کردن وظایف در پس زمینه است. بسیاری از اسکریپت هایی که با سیستم عامل های لینوکس عرضه می شوند، اسکریپت های پایتون هستند. پایتون همچنین یک زبان محبوب برای یادگیری ماشینی، تجزیه و تحلیل داده ها، تجسم داده ها و علم داده است زیرا نحو ساده آن ساخت سریع برنامه های واقعی را آسان می کند. برای ایجاد برنامه های دسکتاپ می توانید از پایتون استفاده کنید. بسیاری از توسعه دهندگان از آن برای نوشتن برنامه های دسکتاپ لینوکس استفاده می کنند و همچنین یک انتخاب عالی برای توسعه وب و بازی است. چارچوب های وب پایتون مانند Flask و Django یک انتخاب محبوب برای توسعه برنامه های کاربردی وب هستند. اخیراً پایتون نیز به عنوان زبانی برای توسعه موبایل از طریق کتابخانه شخص ثالث Kivy استفاده می شود.


چه مشاغلی از پایتون استفاده می کنند؟
پایتون یک زبان محبوب است که در بسیاری از صنایع و در بسیاری از رشته های برنامه نویسی استفاده می شود. مهندسان DevOps از پایتون برای اسکریپت نویسی وب سایت و استقرار سرور استفاده می کنند. توسعه دهندگان وب از Python برای ساخت برنامه های کاربردی وب استفاده می کنند، معمولاً با یکی از چارچوب های وب محبوب پایتون مانند Flask یا Django. دانشمندان داده و تحلیلگران داده از پایتون برای ساخت مدل های یادگیری ماشینی، تولید تجسم داده ها و تجزیه و تحلیل کلان داده ها استفاده می کنند. مشاوران مالی و کمیت ها (تحلیلگران کمی) از پایتون برای پیش بینی بازار و مدیریت پول استفاده می کنند. روزنامه نگاران داده از پایتون برای مرتب سازی اطلاعات و ایجاد داستان استفاده می کنند. مهندسان یادگیری ماشین از پایتون برای توسعه شبکه های عصبی و سیستم های هوشمند مصنوعی استفاده می کنند.


چگونه پایتون را به تنهایی یاد بگیرم؟
Python دارای یک نحو ساده است که آن را به یک زبان برنامه نویسی عالی برای یادگیری مبتدی تبدیل می کند. برای یادگیری پایتون به تنهایی، ابتدا باید با سینتکس آشنا شوید. اما برای شروع نوشتن کد واقعی فقط باید کمی در مورد سینتکس پایتون بدانید. در حین رفتن بقیه را برمی دارید. بسته به هدف استفاده از آن، می‌توانید یک آموزش، کتاب یا دوره آموزشی پایتون را پیدا کنید که با ساختن یک برنامه کامل و متناسب با اهداف شما، زبان برنامه‌نویسی را به شما آموزش دهد. اگر می خواهید بازی توسعه دهید، توسعه بازی پایتون را یاد بگیرید. اگر می‌خواهید برنامه‌های وب بسازید، می‌توانید دوره‌های زیادی را پیدا کنید که می‌توانند آن را نیز به شما آموزش دهند. اگر می خواهید پایتون را به تنهایی یاد بگیرید، دوره های آنلاین Udemy یک مکان عالی برای شروع است.

چرا می خواهید این دوره را بگذرانید؟

پاسخ ما ساده است: کیفیت آموزش.

آکادمی OAK مستقر در لندن یک شرکت آموزش آنلاین است. آکادمی OAK آموزش هایی را در زمینه IT، نرم افزار، طراحی، توسعه به زبان های انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی، ترکی و بسیاری از زبان های مختلف در پلتفرم Udemy ارائه می دهد که در آن بیش از 2000 ساعت درس آموزشی ویدیویی دارد. آکادمی OAK هم با انتشار دوره های جدید تعداد سری های آموزشی خود را افزایش می دهد و هم با ارتقاء دانش آموزان را از تمام نوآوری های دوره های قبلاً منتشر شده آگاه می کند.

وقتی ثبت نام می کنید، تخصص توسعه دهندگان باتجربه OAK Academy را احساس خواهید کرد. سوالات ارسال شده توسط دانشجویان برای اساتید ما حداکثر ظرف مدت 48 ساعت توسط اساتید ما پاسخ داده می شود.

کیفیت تولید تصویر و صدا

همه ویدیوهای ما به عنوان بالا ایجاد/تولید می شوند

ویدئو و صدا با کیفیت برای ارائه بهترین تجربه یادگیری.

تو خواهی بود،

واضح دیدن
به وضوح شنیدن
حرکت در مسیر بدون حواس پرتی

همچنین دریافت خواهید کرد:

دسترسی مادام العمر به دوره

پشتیبانی سریع و دوستانه در بخش پرسش و پاسخ

گواهی تکمیل Udemy برای دانلود آماده است

اکنون شیرجه بزنید!

ما پشتیبانی کامل را ارائه می دهیم و به هر سوالی پاسخ می دهیم.

شما را در دوره آموزشی “Python: Python Programming with Python & 100 Quizs” می بینیم.

پایتون | زبان برنامه نویسی پایتون برای علم داده، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق از A-Z با پروژه های پایتون
این دوره برای چه کسانی است:

هر کسی که می خواهد شروع به یادگیری بوت کمپ پایتون کند
هر کسی که به عنوان توسعه دهنده پایتون برنامه ریزی می کند
هر کسی که به یک راهنمای کامل در مورد چگونگی شروع و ادامه کار خود با پایتون در تجزیه و تحلیل داده ها نیاز دارد
و همچنین، کسانی که می خواهند یاد بگیرند که چگونه برنامه نویسی ptyhon را توسعه دهند
افرادی که می خواهند پایتون یاد بگیرند
افرادی که می خواهند برنامه نویسی پایتون را یاد بگیرند
افرادی که می خواهند برنامه نویسی پایتون را یاد بگیرند، مثال های پایتون

الزامات

یک رایانه در حال کار (ویندوز، مک یا لینوکس)
هیچ دانش قبلی از پایتون برای مبتدیان مورد نیاز نیست
انگیزه یادگیری دومین زبان برنامه نسبی آگهی های شغلی در میان همه زبان های دیگر
تمایل به یادگیری پایتون یادگیری ماشینی
کنجکاوی برای برنامه نویسی پایتون
تمایل به یادگیری برنامه نویسی پایتون، pycharm، python pycharm
هیچ چیز دیگر! این فقط شما هستید، رایانه و جاه طلبی شما برای شروع امروز

آخرین به روز رسانی 4/2023

برنامه نویسی پایتون با پروژه پایتون 100 آزمون
[TutsNode.net] - برنامه نویسی پایتون پایتون با پروژه پایتون 100 آزمون
1 - تاسیسات
1 - نصب Anaconda Distribution برای Windows.mp4 (130.3 مگابایت)
3 - نصب Anaconda Distribution برای Linux.mp4 (127.3 مگابایت)
4 - بررسی The Jupyter Notebook.mp4 (72.9 مگابایت)
2 - نصب Anaconda Distribution برای MacOs.mp4 (61.1 مگابایت)
5 - بررسی The Jupyter Lab.mp4 (48.9 مگابایت)
2 - بخش 2 گام اول برای کدنویسی
8 - سوالات متداول در مورد Python.html (6.2 کیلوبایت)
7 - Project Files.html (0.1 کیلوبایت)
11 - فرم و سبک کدنویسی چگونه باید باشد Pep8.mp4 (39.0 مگابایت)
10 - استفاده از علامت نقل قول در Python Coding.mp4 (36.4 مگابایت)
9 - مرحله اول کدگذاری.mp4 (28.1 مگابایت)
6 - Python Introduction.mp4 (25.3 مگابایت)
17 - اضافی
89 - برنامه نویسی پایتون پایتون با پروژه پایتون 100 آزمون.html (0.3 کیلوبایت)
12 - حلقه while در زبان برنامه نویسی پایتون
65 - در حالی که حلقه در پایتون تقویت موضوع است.mp4 (58.8 مگابایت)
64 - while Loop in Python.mp4 (17.0 مگابایت)
6 - لیست ساختار داده ها در زبان برنامه نویسی پایتون
34 - ایجاد List.mp4 (52.4 مگابایت)
35 - Indexing and Slicing Elements List.mp4 (36.0 مگابایت)
36 - افزودن اصلاح حذف عناصر List.mp4 (33.9 مگابایت)
39 - Other List Methods.mp4 (24.8 مگابایت)
37 - افزودن و حذف توسط Methods.mp4 (21.5 مگابایت)
38 - افزودن و حذف توسط Index.mp4 (20.4 مگابایت)
14 - آرگومان ها و پارامترها در زبان برنامه نویسی پایتون
72 - Arguments and Parameters.mp4 (47.4 مگابایت)
73 - عملیات سطح بالا با Arguments.mp4 (39.1 مگابایت)
15 - پرکاربردترین توابع در زبان برنامه نویسی پایتون
82 - Lambda Function.mp4 (42.6 مگابایت)
74 - all anyfunctions.mp4 (27.6 مگابایت)
76 - فیلتر Function.mp4 (16.3 مگابایت)
75 - نقشه Function.mp4 (15.9 مگابایت)
77 - zip Function.mp4 (14.2 مگابایت)
81 - دور تابع.mp4 (13.6 مگابایت)
78 - enumerate Function.mp4 (12.5 مگابایت)
79 - حداکثر حداقل توابع.mp4 (7.6 مگابایت)
80 - sum Function.mp4 (5.6 مگابایت)
7 - ساختار داده تاپل در زبان برنامه نویسی پایتون
40 - ایجاد Tuple.mp4 (42.5 مگابایت)
41 - Reaching Tuple Elements Indexing And Slicing.mp4 (19.7 مگابایت)
5 - نوع داده رشته ای در زبان برنامه نویسی پایتون
24 - روش جستجو در رشته ها Startswith Endswith.mp4 (42.1 مگابایت)
31 - قالب بندی رشته با Operator.mp4 (36.6 مگابایت)
22 - بررسی رشته ها به طور خاص.mp4 (33.5 مگابایت)
29 - عملیات نمایه سازی و برش پیچیده.mp4 (32.9 مگابایت)
32 - قالب بندی رشته با روش StringFormat.mp4 (32.3 مگابایت)
28 - فهرست بندی و برش رشته کاراکتر.mp4 (27.1 مگابایت)
27 - روش های برش کاراکتر در String.mp4 (24.3 مگابایت)
30 - قالب بندی رشته با عملیات حسابی.mp4 (21.0 مگابایت)
33 - قالب بندی رشته با روش fstring.mp4 (20.6 مگابایت)
25 - روش تغییر کاراکتر در رشته ها Replace.mp4 (17.8 مگابایت)
26 - روش های جایگزینی املا در String.mp4 (17.1 مگابایت)
23 - دسترسی به اطلاعات طولی Len Method.mp4 (9.0 مگابایت)
10 - عبارات شرطی در زبان برنامه نویسی پایتون
55 - ساختار دستورات ifelifelse تودرتو.mp4 (40.6 مگابایت)
54 - ساختار بیانیه های ifelifelse.mp4 (34.1 مگابایت)
52 - ساختار if Statements.mp4 (27.8 مگابایت)
56 - برنامه نویسی هماهنگ با IF و INPUT.mp4 (25.0 مگابایت)
57 - حالت سه گانه.mp4 (20.6 مگابایت)
51 - Comparison Operators.mp4 (19.9 مگابایت)
53 - ساختار اظهارات ifelse.mp4 (15.6 مگابایت)
13 - توابع در زبان برنامه نویسی پایتون
66 - آشنایی با توابع.mp4 (39.5 مگابایت)
71 - استفاده از توابع و عبارات شرطی با هم.mp4 (38.9 مگابایت)
67 - How to Write Function.mp4 (24.4 مگابایت)
70 - نوشتن Docstring در Functions.mp4 (20.1 مگابایت)
68 - عبارت بازگشتی در Functions.mp4 (17.8 مگابایت)
69 - توابع نوشتن با چند آرگومان.mp4 (13.6 مگابایت)
3 - عملیات پایه با پایتون
13 - انجام انتساب به Variables.mp4 (37.9 مگابایت)
15 - Type Conversion.mp4 (32.7 مگابایت)
16 - عملیات حسابی در Python.mp4 (30.3 مگابایت)
18 - Escape Sequence Operations.mp4 (30.2 مگابایت)
17 - بررسی عملکرد چاپ در عمق.mp4 (29.2 مگابایت)
12 - مقدمه ای بر ساختارهای داده پایه در Python.mp4 (26.1 مگابایت)
14 - انجام انتساب پیچیده به متغیرها.mp4 (15.0 مگابایت)
11 - حلقه For در زبان برنامه نویسی پایتون
60 - استفاده از عبارات شرطی و For Loop Together.mp4 (36.6 مگابایت)
63 - List Comprehension.mp4 (25.9 مگابایت)
59 - For Loop در Python Reinforcing the Topic.mp4 (23.1 مگابایت)
58 - برای حلقه در Python.mp4 (22.6 مگابایت)
62 - Break Command.mp4 (20.7 مگابایت)
61 - Continue Command.mp4 (13.8 مگابایت)
4 - نوع داده بولی در زبان برنامه نویسی پایتون
21 - تمرین با Python.mp4 (36.6 مگابایت)
19 - Boolean Logic Expressions.mp4 (19.9 مگابایت)
20 - ترتیب عملیات در عملگرهای بولی.mp4 (4.0 مگابایت)
16 - ساختار کلاس در زبان برنامه نویسی پایتون
88 - ساختار ارثی.mp4 (35.5 مگابایت)
86 - ویژگی Instantiation.mp4 (32.8 مگابایت)
84 - ویژگی های Class.mp4 (31.6 مگابایت)
87 - تابع نوشتن در Class.mp4 (24.0 مگابایت)
85 - نمونه سازی Class.mp4 (23.5 مگابایت)
83 - Local and Global Variables.mp4 (13.4 مگابایت)
8 - ساختار داده دیکشنری در زبان برنامه نویسی پایتون
45 - Dictionary Methods.mp4 (34.7 مگابایت)
43 - Reaching Dictionary Elements.mp4 (31.5 مگابایت)
42 - ایجاد دیکشنری.mp4 (21.8 مگابایت)
44 - افزودن تغییر حذف عناصر i