دانلود رایگان برنامه نرم افزار ویندوز Luminar Neo v1.9.1 (11379) (x64) + Fix

Luminar Neo v1.9.1 یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای ویرایش تصاویر است. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی‌های جدیدی مانند هوش مصنوعی، شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر خود را به یک سطح جدید از جذابیت و کیفیت برسانند.

Luminar Neo شامل ابزارهای مختلفی است که به کاربران کمک می کند تا تصاویر خود را بهبود دهند، از جمله:

- افکت های سازگار با هوش مصنوعی: این افکت ها با استفاده از هوش مصنوعی اثرات ویژه ای به تصاویر اضافه می کنند و باعث می شوند تصاویر بهبود یابند. 
- ابزارهای ویرایش: این ابزارها به کاربران اجازه می دهند تصاویر خود را ویرایش کنند و از جمله: رنگ، نور، کنتراست، شفافیت و ... .
- تصحیح خودکار مشکلات: Luminar Neo با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، مشکلات رایج تصاویر مانند تاری، اضافه شدن نویز، رنگ‌های پالش دار و ... را به صورت خودکار تصحیح می کند.
- ابزارهای جدید و پیشرفته: Luminar Neo شامل ابزارهای جدیدی مانند سیستم خودکار خلق پرتره، سیستم فضایی پردازش تصویر و ... است که به کاربران امکانات جدیدی را ارائه می دهند.

از ویژگی های دیگر Luminar Neo می توان به جایگزینی رایج ترین نرم افزارهای ویرایش تصویر مانند Adobe Photoshop اشاره کرد. این نرم افزار با یک محیط کاربری ساده و کاربر پسند ارائه می شود که به کاربران امکان می دهد به راحتی به میزان مطلوبی از تغییرات در تصاویر خود دست یابند. برای کاربرانی که با نرم افزارهای ویرایش تصویر کار می کنند، Luminar Neo یک انتخاب عالی است که به آنها امکاناتی نوین و قدرتمند مانند هوش مصنوعی و شبکه های عصبی را ارائه می کند.

ویرایشگر تصویر خلاق مبتنی بر هوش مصنوعی. یک ویرایشگر تصویر خلاق برای زنده کردن ایده های شما. آیا تا به حال خواسته اید با تصاویر خود به دستاوردهای بیشتری برسید؟ Luminar Neo یک ویرایشگر تصویر نوآورانه است که از فناوری‌های هوش مصنوعی آینده پشتیبانی می‌کند که روال‌های پیچیده ویرایش را ساده می‌کند و سازندگان را قادر می‌سازد تا جسورانه‌ترین ایده‌های خود را به زندگی تبدیل کنند. و از آن لذت ببرید.

امکانات :-

با RelightAI نور را در فضای سه بعدی کنترل کنید
با استفاده از ویژگی RelightAI، عکس‌های دارای نور پس‌زمینه یا تصاویر تاریک را با یک کلیک روشن کنید. Luminar Neo عمق یک عکس را محاسبه می کند و یک نقشه سه بعدی ایجاد می کند و این امکان را به شما می دهد تا نور را به طور طبیعی در فضای سه بعدی در یک تصویر دو بعدی پخش کنید. همچنین می‌توانید پس‌زمینه و پیش‌زمینه را به‌طور جداگانه نورپردازی کنید - به این معنی که می‌توانید قسمت‌هایی از تصویر را نیز تاریک کنید. این فرصتی را برای نورپردازی خلاقانه به منظور زنده کردن دید هنری شما باز می کند.

خطوط برق آشفته را با هوش مصنوعی حذف کنید
عناصر منحرف کننده را در مناظر شهری، مناظر شهری یا عکس های سفر به صورت خودکار حذف کنید. آسمانی صاف و بدون سیم تلفن یا سیم برق به هم ریخته داشته باشید.

خلاقیت خود را با لایه ها و AI Masking آزاد کنید
از MaskAI و Layers برای خلاقیت بی حد و حصر استفاده کنید. MaskAI با شناسایی اشیاء در تصویر و ایجاد ماسک‌های دقیق، فرآیند پوشش را خودکار می‌کند. اگر بخواهید، همیشه می‌توانید آن ماسک‌ها را به‌صورت دستی با برس اصلاح کنید. لایه‌ها سطح جدیدی از بیان خلاقانه را با امکانات بی‌پایانی برای افزودن اشیا، بافت‌ها، واترمارک و هر گرافیک دیگری به تصاویرتان باز می‌کنند.

با یک کلیک آسمان را جایگزین کنید
فناوری جدید جایگزینی آسمان با انعکاس آب، موقعیت یابی آسمان، و روشنایی مجدد توسط انسان برای مطابقت با آسمان جدید.

ویرایش خلاق رعد و برق سریع با موتور تصویر کاملاً جدید.
به عنوان یک سیستم ماژول طراحی شده است، اکنون قطعات آن می توانند به طور جداگانه برای بهترین عملکرد بهینه شوند.

لومینار نئو چیست؟
آیا تا به حال خواسته اید با تصاویر خود به دستاوردهای بیشتری برسید؟ Luminar Neo یک ویرایشگر تصویر نوآورانه است که از فناوری‌های هوش مصنوعی آینده پشتیبانی می‌کند که روال‌های پیچیده ویرایش را ساده می‌کند و سازندگان را قادر می‌سازد تا جسورانه‌ترین ایده‌های خود را به زندگی تبدیل کنند. و از آن لذت ببرید.

- سرعت و انعطاف‌پذیری در ویرایش خود را با موتور اصلی جدید و گردش کار لایه‌های ما دریافت کنید.
- موتور جدیدی که برای Luminar Neo ساخته ایم بر اساس بهترین راه حل ها از تجربه ترکیبی و تکامل یافته ما برای حداکثر عملکرد و خلاقیت است و برای دستیابی به نتایج خلاقانه پیچیده توسعه یافته است.
- نور عکس خود را برای کنترل خلاقانه بر نور در یک صحنه تنظیم کنید. می توانید نوردهی یک تصویر را بر اساس فاصله از لنز کنترل کنید تا به طور مستقل پس زمینه و نوردهی پیش زمینه را تنظیم کنید.
- به طور خودکار لکه های روی تصاویر خود را که در اثر گرد و غبار و کثیفی روی لنز و سنسور شما ایجاد شده است پاک کنید.
- خطوط برق ناخواسته را از آسمان در مناظر شهری خود تمیز کنید.
- با ترکیب بی دردسر دو یا چند تصویر در یک عکس، امکانات خلاقانه بی نهایت را آزمایش کنید.

...و خیلی بیشتر.
فن آوری های جدید و تجربه کاربر نوآورانه در Luminar Neo ویرایش خلاقانه تصویر را ساده و سرگرم کننده می کند.

دستورالعمل و رفع مشکل در فایل ها ارائه شده است