Dead Souls - نیکولای گوگول - 2021
کلاسیک پنگوئن

 

نویسنده: نیکولای گوگول، رابرت مگوایر
روایتگر: آلن کوردونر
مدت زمان: 18 ساعت و 22 دقیقه
کتاب صوتی خلاصه نشده
تاریخ انتشار: 08-05-21
دسته بندی ها: ادبیات و داستان، طنز، کلاسیک
زبان انگلیسی
ناشر: Penguin Audio
فرمت: mp3 64/48 استریو

 

توسط پنگوئن برای شما آورده شده است.

این پنگوئن کلاسیک توسط آلن کوردونر اجرا می‌شود که بیشتر به‌خاطر آهنگ‌های صحنه و صفحه نمایش گسترده‌اش از جمله Homeland، شیاطین داوینچی و به تصویر کشیدن سر آرتور سالیوان تا گیلبرت جیم برادبنت در فیلم Topsy-Turvy اثر مایک لی شهرت دارد. این ضبط قطعی شامل مقدمه ای از رابرت آ مگوایر است.

چیچیکوف، یک غریبه مرموز، به شهر استانی «N» می رسد و از تعدادی از صاحبان زمین دیدن می کند و به هر یک پیشنهاد عجیبی می دهد. او پیشنهاد می‌کند تا اسامی رعیت‌های مرده را که هنوز در سرشماری ثبت شده‌اند، بخرند، و صاحبان آن‌ها را از پرداخت مالیات بر روی آن‌ها نجات دهند و از این «روح‌های مرده» به عنوان وثیقه استفاده کنند تا خود را دوباره به عنوان یک اشراف اختراع کنند. گوگول در این شاهکار پیکارسک پرشور، گالری عجیب و غریب از گونه‌های انسانی خلق کرد، از سوباکوویچ خرس‌مانند تا مانیلوف احمق بی‌اهمیت و مهم‌تر از همه، شیچیکوف شیطون. ارواح مرده (1842)، اولین رمان مهم روسیه، یکی از غیرمعمول ترین آثار داستانی قرن نوزدهم و طنزی ویرانگر درباره ریاکاری اجتماعی است.

©2004 Robert A. Maguire (P)2021 Penguin Audio

نظرات انتقادی

"گوگول موجود عجیبی بود، اما نبوغ همیشه عجیب است." (ولادیمیر ناباکوف)

من شیوه‌ای را تحسین می‌کنم که مگوایر واژگان متنوع و درخشان خود را از عبارات قرن بیستم دور نگه داشته است، بدون اینکه هرگز به نظر هجوآمیز یا باستانی به نظر برسد.» (A. S. Byatt، نویسنده مالکیت)

لینک دانلود

Dead Souls - Nikolay Gogol - 2021