CompTIA Security+ (SY0-601) Course with Practice Exam

دوره آموزشی CompTIA Security+ (SY0-601) Course با آزمون عملی

خوش آمدی! من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا برای امتحان CompTIA Security+ SY0-601 آماده شوید و موفق شوید!

چه در زمینه فناوری اطلاعات تازه کار باشید و چه قبلاً تجربه داشته باشید، دوره من برای کمک به شما در یادگیری همه موضوعات مورد نیاز طراحی شده است.

————————

آیا در تلاش برای شروع امنیت سایبری هستید؟ یا به دنبال یافتن شغلی با درآمد بالاتر هستید؟

گواهی CompTIA Security+ یکی از شناخته شده ترین گواهینامه های امنیت سایبری است. این نه تنها می تواند فرصت های شغلی بیشتری را برای شما فراهم کند، بلکه مسیر یادگیری موضوعات مهم امنیت سایبری را که برای داشتن یک شغل موفق در این فضا باید درک کنید، در اختیار شما قرار می دهد. در واقع، برخی مشاغل مستلزم داشتن حداقل یک گواهینامه فناوری اطلاعات هستند و Security+ اغلب می تواند به عنوان یکی از این گواهینامه ها واجد شرایط باشد.

به هر حال، نام من کریستوف لیمپالیر است و من بنیانگذار Cybr، یک پلتفرم آموزشی امنیت سایبری، و نویسنده این دوره یکپارچه Security+ هستم. من بیش از 7 سال تجربه آموزشی دارم و حدود 20 سال است که در IT هستم. من به ده‌ها هزار دانش‌آموز در زمینه امنیت سایبری، محاسبات ابری و توسعه وب آموزش داده‌ام و مشتاقانه به شما کمک می‌کنم تا گواهینامه دریافت کنید.

من شخصاً در این امتحان شرکت کرده‌ام و قبول شدم، بنابراین دقیقاً می‌دانم چه چیزی و چگونه باید یاد بگیرید، و نکات و ترفندهایی را در طول دوره ارائه کرده‌ام که به شما کمک می‌کند برای امتحان واقعی آماده شوید.

من به طور خاص این برنامه درسی را طراحی کردم تا با اهداف آزمون رسمی CompTIA مطابقت داشته باشد تا بتوانید آنچه را که آموخته اید و آنچه را که هنوز باید یاد بگیرید پیگیری کنید.

این آزمون دارای 5 حوزه مختلف است:

دامنه 1 در مورد حملات، تهدیدات و آسیب پذیری ها است - که 24٪ از آزمون است.
دامنه 2 در مورد معماری و طراحی است - که 21٪ از آزمون است
دامنه 3 در مورد پیاده سازی است - که 25٪ از امتحان است
دامنه 4 در مورد عملیات و واکنش حوادث است - که 16٪ از آزمون است
دامنه 5 در مورد حاکمیت، ریسک و انطباق است - که 14٪ از آزمون است.

در این دامنه ها، در مورد بدافزارها، حملات وب/ابر/شبکه، رمزنگاری، پیکربندی شبکه، احراز هویت، و خیلی چیزهای دیگر خواهید آموخت.

اگر هر یک از آن موضوعات به نظر شما طاقت فرسا به نظر می رسد - نگران نباشید! درس به درس همه چیز را با شما همراهی می کنم.

در واقع، این دوره دارای بیش از 300 درس ویدیویی است که بیش از 23 ساعت محتوای ویدیویی با کیفیت بالا و همچنین مواد آموزشی اضافی از جمله یک الگوی مطالعه که می‌توانید آن را سفارشی کنید، فهرست کاملی از مخفف‌های Security+ و تعاریف آنها و آزمون‌های بررسی دانش دارد.

من حتی برای تأیید دانش و درک شما یک آزمون چند گزینه‌ای را در پایان دوره قرار داده‌ام، و دسترسی رایگان به چندین سؤال مبتنی بر عملکرد (PBQ) را ارائه می‌دهم که می‌توانید شرکت کنید و سؤالات PBQ را تقلید می‌کنید. در امتحان ببینید

علاوه بر آموزش‌هایی که دریافت می‌کنید، به انجمن رایگان Cybr's Discord دسترسی پیدا می‌کنید، جایی که می‌توانید با دیگرانی ملاقات کنید که فعالانه برای Security+ درس می‌خوانند یا آن را گذرانده‌اند و می‌توانند نکات و ترفندهایی را به شما ارائه دهند.

اگر هنوز شک دارید، به هر حال، من یک سیاست بازپرداخت 30 روزه بر اساس سیاست‌های بازپرداخت Udemy ارائه می‌دهم.

با افزایش تقاضا برای مشاغل امنیت سایبری، شروع به کار با این دوره کار بیهوده ای است. بیایید شروع کنیم و بیایید حرفه شما را به سطح بعدی ببریم!

من شما را در دوره می بینم!

————————

درباره مربی

سلام، اسم من کریستوف لیمپلر است و مدرس شما در این دوره خواهم بود. من در 11 سالگی شروع به ساخت وب سایت برای سازمان ها کردم. اینجا جایی بود که من برای اولین بار اهمیت نوشتن کد ایمن را یاد گرفتم زیرا برخی از وب سایت های من هک شدند و باید چگونگی آن را کشف می کردم. در آن زمان، منابع یادگیری مقرون به صرفه زیادی برای این موضوع وجود نداشت، بنابراین پی بردن به این موضوع گاهی بسیار دردناک بود. این زمانی بود که برای اولین بار متوجه شدم که در زمینه IT به آموزش بیشتری نیاز است.

چند سال به سرعت به جلو، و این چیزی به نام "AWS" روز به روز محبوب تر شد. با انتقال چند پروژه به آن شروع به یادگیری نحوه کار کردم و عاشق شدم. رایانش ابری یک معامله واقعی بود و من می دانستم که قرار است در طول زمان اهمیت بیشتری پیدا کند، بنابراین تا آنجا که می توانستم از آن یاد گرفتم. تقریباً در همان زمان، من یک پلت فرم آموزشی برای توسعه دهندگان تأسیس کردم که در سال 2016 توسط آکادمی لینوکس خریداری شد. در آنجا چندین دوره AWS از جمله: AWS Lambda Deep Dive، AWS Certified Developer Associate (دوره صدور گواهینامه)، AWS Certified DevOps Engineer Professional. دوره صدور گواهینامه)، استراتژی های پشتیبان گیری AWS، و موارد دیگر. من همچنین به ساخت و ایمن کردن پلتفرم Hands-On Labs خود کمک کردم که دائماً مورد حمله قرار می‌گرفت زیرا عوامل مخرب می‌خواستند از پلتفرم آزمایشگاه ما برای استخراج ارز دیجیتال یا حملات خارجی از زیرساخت ما سوء استفاده کنند. در همان زمان، بسیاری از مشتریان تجاری ما نیز به اشتراک گذاشتند که مشکلات و نگرانی‌هایی با اطمینان از ایمن بودن محیط‌ها و منابع ابری خود دارند، به‌ویژه که آنها از حالت اولیه مهاجرت می‌کنند.

هنگامی که آکادمی لینوکس در سال 2019 خریداری شد و با ACloudGuru ادغام شد، تصمیم گرفتم پلتفرم آموزشی خود را به نام Cybr راه اندازی کنم تا آموزش امنیت سایبری مقرون به صرفه را ارائه دهم، از جمله این دوره و دوره های امنیت ابری AWS و همچنین دوره های هک اخلاقی.

به طور خلاصه، من حدود 20 سال است که در فناوری اطلاعات هستم و در معرض توسعه وب، محاسبات ابری و امنیت سایبری قرار گرفته ام. همه اینها موضوعاتی هستند که من به آنها علاقه دارم و برای درک آن برای آزمون Security+ مورد نیاز هستند، و من دوست دارم پاسخ بدهم زیرا افراد زیادی در طول سفر به من کمک کرده اند. به همین دلیل است که من بیش از 7 سال است که مواد آموزشی رایگان و مقرون به صرفه ایجاد می کنم، و به همین دلیل است که یک انجمن رایگان ایجاد کرده ام که همه می توانند به آن ملحق شوند. امیدوارم شما را در جامعه و دوره خود ببینم!

————————

این دوره همچنین همراه با:

دسترسی مادام العمر به محتوا
گواهی تکمیل Udemy
دسترسی رایگان به جامعه امنیت سایبری
الگوی مطالعه مفهومی که می توانید به طور کامل آن را سفارشی کنید
لیست کامل کلمات اختصاری Security+ و تعاریف آنها
آزمون عملی کامل (پرسش و پاسخ چند گزینه ای) همراه با توضیحات
سوالات مبتنی بر عملکرد (PBQs) با توضیحات

اجازه دهید گواهی CompTIA Security+ را به شما بدهیم!
این دوره برای چه کسانی است:

زبان آموزانی که می خواهند گواهی CompTIA Security+ را بگذرانند
یادگیرندگانی که می خواهند با یادگیری بهترین شیوه ها، پایه ای محکم برای امنیت سایبری بسازند
فراگیرانی که به دنبال شغلی در امنیت سایبری هستند
یادگیرندگانی که مایلند در مورد تهدیدات رایجی که سیستم‌های فناوری اطلاعات، شبکه‌ها، برنامه‌ها و فضای ابری با آن مواجه هستند بیشتر بیاموزند

الزامات

آشنایی اولیه با کامپیوتر
این دوره همه موضوعات را با جزئیات پوشش می دهد، اما درک کلی از شبکه مفید است
بدون نیاز به گواهینامه قبلی
دستگاه Windows / Mac OS / Linux با دسترسی به اینترنت

آخرین به روز رسانی 4/2023

1. Important pentesting concepts.mp4
138.4MB
2. Bug bounties.mp4
51.9MB
3. Exercise types (red, blue, white, and purple teams).mp4
153.7MB
4. Passive and active reconnaissance.mp4
117.0MB
5. Knowledge Check.html
201.0B

1. About the course and exam
10. 1.8 Explaining techniques used in penetration testing
11. Domain 2 Architecture and Design
12. 2.1 Explaining the importance of security concepts in an enterprise environment
13. 2.2 Virtualization and cloud computing concepts
14. 2.3 Secure application development, deployment, and automation concepts
15. 2.4 Authentication and authorization design concepts
16. 2.5 Implementing cybersecurity resilience
17. 2.6 Security implications of embedded and specialized systems
18. 2.7 Importance of physical security controls
19. 2.8 Basics of cryptography
2. Domain 1 Threats, Attacks, and Vulnerabilities
20. Domain 3 Implementation
21. 3.1 Implement Secure Protocols
22. 3.2 Implement host or application security solutions
23. 3.3 Implement secure network designs
24. 3.4 Install and configure wireless security settings
25. 3.5 Implement secure mobile solutions
26. 3.6 Apply cybersecurity solutions to the cloud
27. 3.7 Implement identity and account management controls
28. 3.8 Implement authentication and authorization solutions
29. 3.9 Implement public key infrastructure
3. 1.1 Compare and contrast social engineering techniques
30. Domain 4 Operations and Incident Response
31. 4.1 Use the appropriate tools to assess organizational security
32. 4.2 Policies, processes, and procedures for incident response
33. 4.3 Using appropriate data sources to support investigations after an incident
34. 4.4 Applying mitigation techniques or controls to secure environments during an
35. 4.5 Key aspects of digital forensics
36. Domain 5 Governance, Risk, and Compliance
37. 5.1 Compare and contrast various types of controls
38. 5.2 Applicable regulationsstandardsframeworks that impact security posture
39. 5.3 Importance of policies to organizational security
4. 1.2 Analyze potential indicators to determine the type of attack
40. 5.4 Risk management processes and concepts
41. 5.5 Privacy and sensitive data concepts in relation to security
42. Practice Exams and Next Steps
5. 1.3 Analyze potential indicators associated with application attacks
6. 1.4 Analyze potential indicators of network attacks
7. 1.5 Explain threat actors, vectors, and intelligence sources
8. 1.6 Security concerns associated with various vulnerabilities
9. 1.7 Summarizing techniques used in security assessments

1. در مورد دوره و امتحان
10. 1.8 توضیح تکنیک های مورد استفاده در تست نفوذ
11. معماری و طراحی دامنه 2
12. 2.1 توضیح اهمیت مفاهیم امنیتی در محیط سازمانی
13. 2.2 مجازی سازی و مفاهیم رایانش ابری
14. 2.3 مفاهیم توسعه برنامه، استقرار و اتوماسیون امن
15. 2.4 مفاهیم طراحی احراز هویت و مجوز
16. 2.5 پیاده سازی انعطاف پذیری امنیت سایبری
17. 2.6 مفاهیم امنیتی سیستم های تعبیه شده و تخصصی
18. 2.7 اهمیت کنترل های امنیتی فیزیکی
19. 2.8 مبانی رمزنگاری
2. تهدیدات، حملات و آسیب پذیری های دامنه 1
20. پیاده سازی دامنه 3
21. 3.1 اجرای پروتکل های امن
22. 3.2 پیاده سازی راه حل های امنیتی میزبان یا برنامه
23. 3.3 اجرای طرح های شبکه ایمن
24. 3.4 تنظیمات امنیتی بی سیم را نصب و پیکربندی کنید
25. 3.5 پیاده سازی راه حل های امن تلفن همراه
26. 3.6 راه حل های امنیت سایبری را در فضای ابری اعمال کنید
27. 3.7 پیاده سازی کنترل های مدیریت هویت و حساب
28. 3.8 پیاده سازی راه حل های احراز هویت و مجوز
29. 3.9 زیرساخت کلید عمومی را پیاده سازی کنید
3. 1.1 مقایسه و مقایسه تکنیک های مهندسی اجتماعی
30. دامنه 4 عملیات و واکنش حوادث
31. 4.1 از ابزارهای مناسب برای ارزیابی امنیت سازمانی استفاده کنید
32. 4.2 سیاست ها، فرآیندها و رویه ها برای واکنش به حادثه
33. 4.3 استفاده از منابع داده مناسب برای پشتیبانی از تحقیقات پس از یک حادثه
34. 4.4 بکارگیری تکنیک ها یا کنترل های کاهش برای محیط های ایمن در طول یک
35. 4.5 جنبه های کلیدی پزشکی قانونی دیجیتال
36. حاکمیت، ریسک و انطباق دامنه 5
37. 5.1 انواع مختلف کنترل ها را مقایسه و مقایسه کنید
38. 5.2 استانداردهای قابل اجرا چارچوب هایی که بر وضعیت امنیتی تأثیر می گذارند
39. 5.3 اهمیت سیاست ها برای امنیت سازمانی
4. 1.2 تجزیه و تحلیل شاخص های بالقوه برای تعیین نوع حمله
40. 5.4 فرآیندها و مفاهیم مدیریت ریسک
41. 5.5 حریم خصوصی و مفاهیم حساس داده ها در رابطه با امنیت
42. امتحانات و مراحل بعدی را تمرین کنید
5. 1.3 تجزیه و تحلیل شاخص های بالقوه مرتبط با حملات برنامه
6. 1.4 تجزیه و تحلیل شاخص های بالقوه حملات شبکه
7. 1.5 عوامل تهدید، ناقلان و منابع اطلاعاتی را توضیح دهید
8. 1.6 نگرانی های امنیتی مرتبط با آسیب پذیری های مختلف
9. 1.7 خلاصه کردن تکنیک های مورد استفاده در ارزیابی های امنیتی