Wallcraft – Wallpapers v3.29.02 Premium Mod Apk

- تصاویر پس زمینه مناسب برای دستگاه شما.
پیوست، شما فقط تصاویر پس زمینه با اندازه صفحه نمایش خود را نمایش خواهید داد. همه تصاویر با کیفیت بالا (HQ) و وضوح متفاوت هستند. از هر دستگاهی، از جمله دستگاه‌هایی با صفحه نمایش بزرگ پشتیبانی کنید: 1080x1920 پیکسل (Full HD 1080p) و 2160x3840 پیکسل (Ultra HD 4K).

- فقط تصاویر پس زمینه با اندازه های صادقانه، بدون افزایش.
در برنامه WallpapersCraft تصاویری با کیفیت پایین نخواهید دید، زیرا ما اضافه نمی کنیم. شما هیچ تصویر زمینه ای را نمی بینید که اندازه مناسبی برای صفحه نمایش شما ندارد.

- برش دستی کاغذ دیواری برای صفحه نمایش شما.
تمام تصاویر پس زمینه در برنامه با دست بریده شده اند تا اطمینان حاصل شود که از تصاویر عالی برای تلفن همراه خود لذت می برید.

- هر ساعت یک تصویر زمینه HD جدید.
بیش از 80000 والپیپر زیبا برای نمایشگرهای تا 540x960 پیکسل و بیش از 10000 تصویر زمینه فول اچ دی 1080x1920 پیکسل و حداکثر 5000 والپیپر برای گوشی های هوشمند با صفحه نمایش 2K QHD با 1440x2560 نمایشگر 1440x2560 با نمایشگر 1440x2560 برای تلفن 1080x1920 پیکسل، بیش از 1000 پیکسل 60x3840 پیکسل ها

- صرفه جویی در مصرف باتری و منابع
این برنامه فقط با اندازه پس‌زمینه و تصاویر پس‌زمینه صفحه نمایش شما سازگار است. این به شما امکان می دهد تا در مصرف باتری و ترافیک اینترنت صرفه جویی کنید و از برنامه با حداکثر سرعت بدون از دست دادن کیفیت تصویر استفاده کنید.

- تصویر زمینه فعلی در حال حاضر.
ما تمام گرایش های دنیا را دنبال می کنیم. پس‌زمینه جدید والپیپر رایگان که در اینجا خواهید یافت. زیباترین مکان‌های جهان، شهر و کشور، فناوری، الگوهای رفتاری و والپیپر زیبا برای هر روز رایگان.

- سهولت استفاده و هیچ چیز بیشتر.
ما سعی کردیم آن را به عنوان یک برنامه راحت و ساده برای شما بسازیم، همه موارد اضافی را حذف کنیم و روی موارد ضروری - تصاویر پس زمینه و کیفیت آنها تمرکز کنیم.

- دسته بندی ها و برچسب های محبوب آنها.
در اینجا والپیپرهای زیبای گوشی و تبلت خود را در دسته های زیر پیدا خواهید کرد: گرافیک سه بعدی (تصویر زمینه CG، رندر)، انتزاع، حیوانات (گربه عکس، سگ، بچه گربه و توله سگ، همستر، راکون، گرگ، روباه، راکون، جغد). انیمه (مانگا)، ماشین‌ها (ماشین‌ها و حمل‌ونقل)، شهر، فانتزی (فرشته‌ها، شیاطین، اژدها، زامبی‌ها، اسکلت‌ها، سربازان، نبرد، نبرد)، گل‌ها (رز، گل مروارید، آفتابگردان)، غذا (نوشیدنی، میوه، سبزیجات، گوشت)، عکس تصاویر پس زمینه افراد: زنان و مردان، پسران و دختران، فناوری، تعطیلات (سال نو، کریسمس، بابا نوئل، بابا نوئل)، ماکرو، موسیقی، آلات موسیقی، طبیعت (عکس تصاویر پس زمینه مناظر، کوه ها، خورشید ، دریا، دریاچه، اقیانوس، زیر آب، غروب و طلوع خورشید، ماسه، جنگل، درختان)، فضا (سیاره ها، خورشید، زمین، ماه، کهکشان ها، سیاهچاله ها)، ورزش (تناسب اندام، بدنسازی، ورزش های شدید)، بافت (پس زمینه جامد، محافظ جامد)، پس زمینه، گرافیک برداری به سبک مینیمالیستی.

- اجازه دهید تصاویر پس زمینه در تلفن شما!
می توانید والپیپر را روی صفحه گوشی اندروید یا تبلت تنظیم کنید. همچنین می توانید والپیپر زیبا را روی صفحه قفل یا هر دو صفحه به طور همزمان نصب کنید. تصویر زمینه زیبا روی گوشی شما همیشه برای چشم و روح خوب است! تصاویر زیبا برای اندروید به شما کمک می کند تا راحت تر بر پیچیدگی های زندگی غلبه کنید! والپیپر عکس روی گوشی و تبلت آن را بسیار زیباتر و جذاب تر می کند! محافظ صفحه نمایش روی صفحه گوشی - اکنون آسان است، ما به طور خودکار اندازه تصاویری را که می توانید روی گوشی نصب کنید با یک کلیک انتخاب می کنیم!

تصاویر بهینه شده برای همه مجوزهای محبوب: 2160x3840، 1440x2560، 1080x1920، 720x1280، 540x960، 480x800 و سایر مجوزهای Android. این برنامه به طور دقیق تصاویر پس زمینه را برای صفحه نمایش دستگاه های سازنده های زیر تعیین و انتخاب می کند: Samsung، Sony، LG، Lenovo، HTC، ASUS، Alcatel، Huawei، Meizu، Xiaomi و دیگران.

اطلاعات مود: -
• اشتراک فعال شد (همه ویژگی‌های حرفه‌ای باز شده است)
• اطلاعات اشکال زدایی و برچسب های منابع . مربوطه حذف شد
• کدها و پیوندها حذف شدند (لغو)
• فراخوانی آگهی غیرفعال است
• حداکثر ردیاب تجزیه و تحلیل حذف شده (باطل) از کلاس های جاوا
• همه ردیاب ها غیرفعال/حذف شده از مانیفست
• کتابخانه Crashlytics مربوطه حذف شد
• تمام زباله های غیر ضروری از مسیر ریشه APK پاک شده است
• داده های تمبر از مانیفست حذف شد
• CPU- Universal
• زبان - چند زبانه
• صفحه نمایش dpi- جهانی (m تا xxx، همه)

Wallcraft - Wallpapers v3.29.02 Premium Mod Apk یک برنامه تلفن همراه است که شما را قادر می‌سازد از جمله بیش از یک میلیون پس زمینه زیبا و فانتزی و یک منبع تصاویر فوق العاده برای تبلت و گوشی های هوشمند اندروید استفاده کنید. این برنامه با تصاویری با کیفیت بالا از موضوعات مختلف از جمله طبیعت، فضا، خلاقیت، فناوری، طراحی، حیوانات، سفر و...

تمامی پس‌زمینه‌های این برنامه با رعایت استانداردهای با کیفیت بالا و توسط هنرمندان ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های برنامه Wallcraft انتخاب روزانه پس‌زمینه با کیفیت بالا برای دستگاه شما است. همچنین، شما می‌توانید به راحتی پس‌زمینه مورد نظر خود را با استفاده از پیش نمایش و بخش جستجو پیدا کنید.

این برنامه دارای طراحی کاربری زیبا و کاربر پسندی است و دارای بخش‌هایی مانند برچسب طراحی شده، محبوب‌ترین‌ها، جدید‌ترین‌ها و... است. شما همچنین می‌توانید به سرعت و به گونه ای ساده تنظیمات دقیقی برای پس‌زمینه خود انجام دهید.

در نسخه Premium Mod این برنامه، همه ویژگی‌ها و ابزارها نسخه Premium قابل دسترسی هستند و شما می‌توانید به صورت رایگان از تصاویر با کیفیت بالا و بدون تبلیغات استفاده کنید.

Wallcraft – Wallpapers v3.29.02 Premium Mod Apk 
Wallcraft – Wallpapers v3.29.02 Premium Mod Apk .apk (64.5 MB)