YouCam Perfect - Photo Editor v5.82.1

free free free · 1402/02/10 20:24 · خواندن 4 دقیقه

دانلود رایگان برنامه پولی اندرویدی YouCam Perfect - Photo Editor v5.82.1 Premium Mod Apk

YouCam Perfect بهترین دوربین زیبایی و برنامه ویرایش عکس سلفی با بیش از 300 میلیون بارگیری و شمارش است! YouCam Perfect را برای همه ابزارهای ویرایش سلفی و عکس مورد نیاز خود دانلود کنید - تاچ کردن چهره، جلوه های عکس، فیلترهای دوربین، کلاژها، فونت ها، برچسب ها و موارد دیگر!

عکس‌ها را در پشتیبان‌گیری ابری خود ذخیره کنید و به آن‌ها در چندین دستگاه دسترسی داشته باشید. سلفی های شیرین بگیرید و با YouCam Perfect خلاق باشید تا عکس های خود را به شاهکار تبدیل کنید!

امکانات :-

【نسخه پریمیوم YouCam Perfect】
◇ برای دسترسی نامحدود به بیش از 1000 افکت انحصاری، فریم، فیلتر، برچسب، ابزار زیباسازی و موارد دیگر، به YouCam Perfect Premium ارتقا دهید!
◇ ویرایش های عالی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و خلاقیت خود را با محتوای ممتاز جدید ماهانه نشان دهید! ویژگی های YouCam Perfect Premium عبارتند از:
• عکس ها را با کیفیت HD ذخیره کنید
• واترمارک ها را حذف کنید
• حذف نامحدود شی
• تجربه ویرایش بدون تبلیغات

【عکس های عالی بگیرید و سلفی ها را در چند ثانیه ویرایش کنید】
◇ سلفی‌ها را فقط با یک ضربه زیبا کنید: دندان‌ها را سفید کنید، لکه‌ها و چین و چروک‌ها را از بین ببرید، پوستی صاف، شکل‌دهی مجدد به چهره‌ها، حذف چشم‌های قرمز، تنظیم لبخند و موارد دیگر!
◇ از جلوه های ویرایشگر عکس زنده استفاده کنید تا فوراً عکس های فوق العاده بگیرید یا فیلم ها را با یک ضربه ضبط کنید

【کلاژها، فریم ها و جلوه ها】
◇ بدون توجه به تعطیلات یا مناسبت، کلاژ یا قاب شگفت انگیز را برای هر عکس بیابید
◇ از فیلترها و جلوه های عکس حرفه ای برای بالا بردن سطح عکس های خود استفاده کنید
◇ عکس های خود را با شبکه یا قالب شیک سفارشی کنید تا در فیس بوک، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید
◇ رنگ ها را با جلوه های مرسوم، مد روز بر روی عکس های خود تقویت کنید تا دوستان خود را شگفت زده کنید

【برس و لایه های جادویی】
◇ برس جادویی به هر کجا که دست بزنید، طیفی از اشکال و رنگ ها را اضافه می کند
◇ چندین تصویر، برچسب و متن را لایه بندی کنید تا عکس های عالی ایجاد کنید

【پس زمینه عکس و حذف اشیا】
◇ موضوع یک عکس را برش دهید، سپس یک پس‌زمینه جدید و سرگرم‌کننده به آن بدهید
◇ از پس زمینه عکس به عنوان صفحه سبز برای تصاویر خود استفاده کنید
◇ اشیاء پس زمینه یا افراد ناخواسته را با ابزار هوشمند حذف اشیا پاک کنید

【 برجسته کردن یا پنهان کردن شی با تاری 】
◇ برای پرتره های بهتر، تصاویر را برجسته کنید یا روی آنچه در یک عکس مهم است تمرکز کنید
◇ عکس ها را ویرایش کنید تا بمب افکن های عکس یا اشیاء پس زمینه را پنهان کنید و عکس های خود را حرفه ای تر کنید!

YouCam Perfect را برای گرفتن و ویرایش تصویر عالی امروز دانلود کنید!

اطلاعات مود: -
★ ویژگی های حق بیمه باز شده است
➡ معماری CPU: armeabi-v7a، arm64-v8a
★ اطلاعات اشکال زدایی حذف شد

YouCam Perfect - Photo Editor v5.82.1 یک برنامه ویرایش عکس است که برای دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت با سیستم عامل اندروید بهینه شده است. این برنامه به کاربران امکان می دهد عکس هایشان را ویرایش کرده و بهبود بخشیده و به آن ها افکت های جذاب و تغییراتی اعم از افزایش روشنایی، کاهش نویز و تغییر رنگ و کیفیت عکس دهند.

علاوه بر تعدادی از ابزارهای ویرایش با کیفیت این برنامه، شامل رابط کاربری ساده و کاربر پسندی است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی و در چندین مرحله مختلف از طریق نکات های کمکی عکس های خود را بهبود بخشند. این برنامه همچنین دارای ابزارهایی برای جذب سلفی و ویرایش سلفی هستند که به کاربران اجازه می‌دهد خودشان را به شیوه های خلاقانه و تنوع بخش ضبط و به روز رسانی کنند.

از دیگر امکانات برنامه YouCam Perfect - Photo Editor می توان به امکان اضافه کردن فریم های زیبا، نوشته های جذاب و افزودن لوگوهای خاص به تصاویر اشاره کرد. این برنامه همچنین قابلیت اشتراک گذاری عکس های ویرایش شده توسط کاربران را از طریق شبکه های اجتماعی مختلف برای دوستان و خانواده فراهم می کند.

 

youcam perfect - ویرایشگر عکس، ویرایشگر عکس عالی یوکام مود apk، ویرایشگر عکس عالی یوکام apk، ویرایشگر عکس عالی یوکام دانلود رایگان، ویرایشگر عکس عالی یوکام دانلود رایگان برای کامپیوتر، دانلود ویرایشگر عکس عالی یوکام، بررسی ویرایشگر عکس عالی یوکام، عکس عالی یوکام ویرایشگر برای کامپیوتر، دانلود برنامه ویرایشگر عکس عالی یوکام، دانلود apk ویرایشگر عکس عالی یوکام

youcam perfect - photo editor,youcam perfect photo editor mod apk,youcam perfect photo editor apk,youcam perfect photo editor free download,youcam perfect photo editor free download for pc,youcam perfect photo editor download,youcam perfect photo editor review,youcam perfect photo editor for pc,youcam perfect photo editor app download,youcam perfect photo editor download apk